nieruchomości

dobry wizerunek w społecznościach lokalnych to fundament w branży budowlanej

Aby się skutecznie wyróżnić na konkurencyjnym rynku nieruchomości, nie wystarczy zwrócić uwagi potencjalnych nabywców czy najemców na nową inwestycję. Niezbędne jest zbudowanie z odbiorcą głębszej i trwałej więzi, opartej na zaufaniu do marki. Wówczas klienci sami zgłaszają się do zaufanej firmy po informacje na temat nowych projektów czy możliwości współpracy.

Osiągnięcie takiego poziomu rozpoznawalności marki możliwe jest jedynie dzięki opracowaniu strategii PR dla nieruchomości i konsekwentnemu budowaniu relacji z lokalną społecznością. Dotyczy to każdego rodzaju działalności w branży real estate – od biur architektonicznych, deweloperów i generalnych wykonawców, przez agencje nieruchomości, po firmy doradcze czy zarządzające budynkami.

Zarządzanie interakcjami między marką a opinią publiczną, poprzez regularne działania komunikacyjne, pozwala wydobyć unikalne cechy firmy i projektu wyróżniając je na rynku budowlanym. W ZOOM bsc mamy nie tylko umiejętności i doświadczenie, ale również prawdziwą pasję do nieruchomości. Tworzymy wysokiej jakości materiały prasowe, z którymi skutecznie docieramy do kluczowych mediów i właściwych grup odbiorców, w tym społeczności lokalnych.

pr kryzysowy w budownictwie i nieruchomościach

Współpraca z ekspertami ZOOM bsc, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w PR budowlanym oraz dysponują niezbędną wiedzą i osobistymi relacjami z mediami, pomaga także przygotować się firmie na potencjalne sytuacje kryzysowe. A te w branży nieruchomości przytrafiają się dosyć często. Wypracowane wcześniej zaufanie lokalnej społeczności oraz sprawdzone procedury kryzysowe ułatwiają skuteczną obronę reputacji i zminimalizowanie ewentualnych strat wizerunkowych oraz biznesowych.

Budowanie marki, tworzenie treści pod konkretne grupy interesariuszy (np. kupców, najemców, inwestorów, okolicznych mieszkańców), organizacja wydarzeń czy zarządzanie kryzysowe to tylko niektóre z czynności komunikacyjnych, które może zaoferować agencja PR. Wiele firm po prostu nie ma czasu, aby zająć się tym w odpowiedni sposób i na bieżąco informować swojego otoczenia o planach czy postępach prac. Dlatego wsparcie PR stanowi jeden z filarów każdego projektu w branży budowlanej.