dobry wizerunek w społecznościach lokalnych to fundament w branży budowlanej
Aby się skutecznie wyróżnić na konkurencyjnym rynku nieruchomości, nie wystarczy zwrócić uwagi potencjalnych nabywców czy najemców na nową inwestycję. Niezbędne jest zbudowanie z odbiorcą głębszej i trwałej więzi, opartej na zaufaniu do marki. Wówczas klienci sami zgłaszają się do zaufanej firmy po informacje na temat nowych projektów czy możliwości współpracy.
Osiągnięcie takiego poziomu rozpoznawalności marki możliwe jest jedynie dzięki opracowaniu strategii PR dla nieruchomości i konsekwentnemu budowaniu relacji z lokalną społecznością. Dotyczy to każdego rodzaju działalności w branży real estate – od biur architektonicznych, deweloperów i generalnych wykonawców, przez agencje nieruchomości, po firmy doradcze czy zarządzające budynkami.
Zarządzanie interakcjami między marką a opinią publiczną, poprzez regularne działania komunikacyjne, pozwala wydobyć unikalne cechy firmy i projektu wyróżniając je na rynku budowlanym. W ZOOM bsc mamy nie tylko umiejętności i doświadczenie, ale również prawdziwą pasję do nieruchomości. Tworzymy wysokiej jakości materiały prasowe, z którymi skutecznie docieramy do kluczowych mediów i właściwych grup odbiorców, w tym społeczności lokalnych.