Aby kreowany wizerunek był spójny, komunikacja korporacyjna musi uwzględniać wszystkie potencjalne grupy interesariuszy: klientów, dostawców i wykonawców, pracowników, inwestorów, konkurencję branżową, a nawet zwolenników i przeciwników marki. W tym celu korzystamy z szerokiego zakresu usług – tradycyjnych działań PR B2B oraz PR B2C, relacji inwestorskich, media relations, PR kryzysowego oraz kompleksowego e-PR. To właśnie PR internetowy pozwala budować pozytywny wizerunek firmy wśród internautów, dzięki monitorowaniu ich opinii na temat marki, a także systematycznej obecności na portalach informacyjnych, branżowych oraz w mediach społecznościowych.
Kluczowym elementem kampanii korporacyjnych jest również kreowanie precyzyjnego, eksperckiego przekazu, opartego na obiektywnych danych. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zyskać wiarygodność w oczach interesariuszy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w planowaniu i realizacji PR-u korporacyjnego dla takich branż jak m.in. finanse i ubezpieczenia, HR, nieruchomości, IT czy motoryzacja, zapewniamy najwyższą jakość treści. Na życzenie opracowujemy także jednolitą identyfikację wizualną firmy i wprowadzamy ją do wszystkich obszarów komunikacji.