Santander Bank Polska

Klient

Santander Bank Polska

Kategoria

Finanse i ubezpieczenia


Santander Bank Polska (wcześniej Bank Zachodni WBK) – trzeci największy bank w Polsce, świadczy usługi na rzecz klientów detalicznych i korporacyjnych. Wielokrotnie wyróżniany za jakość produktów i usług.

Cele komunikacyjne: wzmocnienie wizerunku Santander Bank Polska / BZ WBK jako banku nr 1 zarówno dla korporacji, jak i klientów indywidualnych.

Zakres prac ZOOM bsc

Kompleksowe wsparcie w zakresie media relations dla bankowości detalicznej (PR produktowy) oraz bankowości korporacyjnej i Global Banking & Markets (bankowość dla korporacji międzynarodowych).

Opracowywanie strategii rocznych, analizy komunikacyjne konkurencji, doradztwo kryzysowe. Prowadzenie komunikacji strategicznych projektów, takich jak rebranding czy przejęcie Deutsche Banku.

Działania komunikacyjne

Wsparcie biura prasowego i bieżące media relations:

Efekty

Santander Bank Polska utrzymał reputację banku przyjaznego klientom indywidualnym, jednocześnie mocno zaznaczając swoją obecność w segmencie bankowości korporacyjnej.

zobacz inne projekty